Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Long Hair Care Routine!


    Σήμερα θα σας μιλήσω για τα μαλλιά και τι χρησιμοποιώ εγώ για τα δικά μου τα οποία είναι σγουρά,ταλαιπωρημένα,ξηρά με χοντρή τρίχα μαλλιά.
     Αρχικά θα πρέπει να ξεχάσετε το ψαλίδι,το πιστολάκι και την ισιωτική,διότι με αυτό το τρόπο καταστρέφεται τα μαλλιά σας.Αφήστε τα να στεγνώνουν φυσικά!
     Εγώ χρησιμοποιούσε για 6 χρόνια ισιωτική και κατάφερα να καταστρέψω τα μαλλιά μου και να γεμίσω ψαλίδα.Εδώ και 7 μήνες προσπαθώ να τα περιποιούμαι όσο τον δυνατόν καλύτερα κάνοντας κάποιες μάσκες και να κόβω ελάχιστα κάθε 1-2 μήνες τις άκρες μου.Το λάθος που έκανα πριν 6 μήνες ήταν να βάψω τα μαλλιά μου το οποίο τα καταστρέφει.Παρόλα αυτά ποτέ δεν είναι αργά για να επαρθώσεις τις ζημιές που κάνεις!
 Η μάσκα που κάνω είναι με ελαιόλαδο.Βάζω στα μαλλιά μου ελαιόλαδο και ύστερα τα τυλίγω με μια μεμβράνη και τα αφήνω για μισή ώρα εσείς μπορείτε να το αφήσετε όσο θέλετε.Πραγματικά βοηθάει στα μαλλιά και τα κάνει πιο λαμπερά,φαίνονται πιο υγιή και γεμάτο δύναμη.
                                         
Αλλή μια μάσκα που κάνω είναι με μέλι και ελαιόλαδο.Βάζω το μείγμα στα μαλλιά μου,έπειτα τυλίγω με μια μεμβράνη για 15 λεπτά και έτοιμη!Αυτή η μάσκα προσφέρει ενυδάτωση στα μαλλιά.

              Το σαμπουάν που χρησιμοποιώ το τελευταίο δίμηνο είναι της schwarzkopf gliss

Τιμή δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά έχει γύρω στα 4 ευρώ.Έχει όμορφη μυρωδιά αλλά δυστυχώς δεν μένει στα μαλλιά μου.Η συγκεκριμένη είναι για πολύ ταλαιπωρημένα και ξηρά μαλλιά και αυτό που κάνει είναι να επαναρθώση τα μαλλιά χαρίζοντας λάμψη.Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη,γιατί όντως δίνει λάμψη στα μαλλιά και τα κάνει να γυαλίζουν.

                       Η μάσκα που χρησιμοποιώ είναι από τα hondos center και κάνει 9 ευρώ.

Είναι στο μικρό μέγεθος στα 500 ml αλλά υπάρχει και μια μεγαλύτερη.Έχει τρομερά έντονη μυρωδιά σαν λεμόνι.Παίρνετε λίγη ποσότητα και βάζετε στις άκρες των μαλλιών σας.Μπορείτε να το αφήσετε στα μαλλιά σας όση ώρα θέλετε,μπορείτε να κοιμηθείτε κιόλας και έπειτα να ξεπλύνετε.Αυτή η μάσκα βοηθάει ώστε οι άκρες να μην σπάνε,καταπολεμά την ψαλίδα και δεν φριζάρουν τα μαλλιά.Εγώ αυτό που παρατήρησα είναι πως μου αφήνει πολύ απαλές τις άκρες,γιατί οι δικές μου είναι ξηρές και φαίνοται πιο υγιή.Την χρησιμοποιήτε μόνο μια φορά την βδομάδα!

                                  Επίσης χρησιμοποιώ ένα conditioner από την garnier.

Το οποίο είναι για βαμμένα ή με ανταύγιες μαλλιά και προστατεύει το χρώμα και τα κάνει πιο λαμπερά και τα επίσης τα προστατεύει από την ξηρότητα.Καταρχάς μου αρέσει η μυρωδιά του,γιατί μου θυμίζει φρούτα,προστατεύει πολύ το χρώμα και δεν το ξεφοριάζει με το λούσιμο και δεν γίνονται θαμπά.

Όταν θέλω να ισιώσω τα μαλλιά μου ποτέ δεν ξεχνάω να βάλω ένα θερμοπροστατευτικό προιόν το οποίο είναι από την pantene.

  Είναι για λεπτή τρίχα αλλά εμένα μου άρεσε πάρα πολύ.Προστατεύει τα μαλλιά από την θερμότητα,γιατί η ισιωτική που έχω πηγαίνει μέχρι τους 200 βαθμούς και επειδή έχω πυκνό σγουρό μαλλί το βάζω μέχρι τέλος.Το ξέρω δεν πρέπει αλλά μια στο τόσο δεν πειράζει.( :P )

 
Και αυτή είναι η εκπληκτική ισιωτική που έγω την πήρα πριν 6 χρόνια και ακόμα είναι λες και την πήρα χθες.Τότε την πήρα 70 ευρώ αλλά τώρα κοστίζει στα 50 ευρώ.Ισιώνει κατευθείαν τα μαλλιά με μια μόνο κίνηση και δεν χαλάνε και εγώ που έχω σγουρό μαλλί μένει άνετα 4 μέρες μπορεί και παραπάνω.Είναι λες και βγήκες από το κομμωτήριο!Την λατρεύω! ♥

Αυτά λοιπόν ελπίζω να σας άρεσε και τα λέμε πολύ σύντονα!
          



1 σχόλιο: